Kaj vsebuje komplet Mala pisarna?

  • registrator delovnega časa Regis H-3-Kit,
  • napajalnik Spider W5-B,
  • 10 brezkontaktnih kartic,
  • program za evidenco delovnega časa Codeks TA Kit.

Regis H-3-Kit

Registrator delovnega časa

Registrator je najpomembnejši del strojne opreme, na katerem se zaposleni se ob prihodu in odhodu z dela registrirajo.

Registrator Regis H-3-Kit je zaradi svojega izgleda in zaslona na dotik namenjen uporabi v pisarniških okoljih, trgovinah, itd. Na 4,3” zaslonu na dotik lahko zaposleni ob evidenci takoj preverijo pravilnost zabeleženih podatkov. Tipkovnica na zaslonu registratorja omogoča beleženje posebnih dogodkov (npr. poslovni ali privatni izhod), ki poteka tako, da zaposleni predhodno pritisnejo ustrezno tipko na registratorju (npr. tipko za privatni izhod). Zaključek posebnega dogodka program prepozna samodejno. Registrator za evidenco delovnega časa Regis H-3-Kit potrebuje za delovanje napajalnik Spider W5-B.

Spider W5-B

Napajalnik s komunikacijskim pretvornikom

Zagotavlja napajanje registratoja in pretvarja RS-485 komunikacijo v TCP/IP.

Spider W5-B je napajalnik, ki skrbi za napajanje registratorja za evidenco delovnega časa, obenem pa ima vgrajeni komunikacijski pretvornik, ki skrbi, da se zabeleženi podatki iz registratorja prenašajo na strežnik ali računalnik, kjer teče program za evidenco delovnega časa. Spider W5-B je z računalnikom lahko povezan prek standardnega USB kabla ali prek lokalne računalnišče mreže LAN.

10 brezkontaktnih kartic

Card C-3-D

Kompletu za evidenco delovnega časa Velika pisarna je že priloženih 10 brezkontaktnih kartic, dodatne kartice pa dokupite glede na potrebe vašega podjetja.

Namesto kartic lahko uporabniki uporabljajo tudi druga identifikacijska sredstva, npr. brezkontaktne obeske, ki jih zaposleni lahko obesijo na ključe.

Aplikacija mora biti nameščena na strežniku (oz. stalno vključenem računalniku) v vašem lokalnem omrežju. Do aplikacije nato dostopate prek spletnega brskalnika in tako urejate vse podatke evidence delovnega časa vaših zaposlenih.

Namestitev

Na izvedbo ožičenja in namestitev strojne opreme vpliva predvsem način komunikacije strojne opreme s strežnikom.

Pri uporabi standarnega USB kabla za povezavo komunikacijskega pretvornika Spider W5-B z računalnikom, je potrebno narediti kabelsko instalacijo (UTP kabel) od mesta, kjer je montiran registrator, do pretvornika Spider W5-B. Spider W5-B lahko z računalnikom povežete kar s priloženim USB kablom (1,8 m), ob uporabi daljšga kabla, pa upoštevajte, da je Spider od računalnika lahko oddaljen do največ 5 m.

Pri povezavi prek lokalne računalniške mreže pa je potrebno narediti kabelsko instalacijo le do prve mrežne vtičnice, kjer Spider W5-B povežemo v lokalno omrežje (LAN). Prednost takšne povezave je tudi v tem, da lahko program za evidenco delovnega časa naložite na strežnik ali kateri koli računalnik, ki je priključen na to mrežo, medtem ko je pri povezavi z USB kablom potrebno program namestiti na točno tisti strežnik ali računalnik, poleg katerega se nahaja Spider W5-B.

Startup Kit

Kupci kompleta za registracijo delovnega časa lahko strojno in programsko opremo namestijo sami, če želijo, pa lahko to po konkurenčnih cenah opravijo naši montažerji oz. izberejo enega izmed naših partnerjev po Sloveniji.

Zagon in montažo kompleta smo poimenovali kar Startup Kit.

Startup Kit vključuje:

  • namestitev naprav in programske opreme,
  • nastavitev urnikov in poučitev vaših administratorjev, kako upravljati s programom,
  • stroški enkratnega prihoda našega osebja na lokacijo naročnika,
  • 2-uri brezplačne pomoči pri delu s programom (z oddaljenim dostopom, program Team Viewer), ki jih lahko koristite v prvih treh mesecih po nakupu.

Zagotovite si upravljanje brez skrbi in nemoteno delovanje vašega sistema s sklenitvijo VZDRŽEVALNE POGODBE z našo službo za podporo strankam.
Le-ta ne skrbi samo za nemoteno delovanje strojne in programske opreme, temveč nudi tudi pomoč skrbnikom, ki uporabljajo programsko opremo Codeks TA Kit.

Uporaba sistema registracije časa

Beleženje časa poteka tako, da zaposleni ob prihodu v službo ali odhodu iz nje registratorju približajo brezkontaktno kartico. Na zaslonu registratorja se izpiše tekst, ki zaposlenemu omogoča, da takoj preveri ali je bil dogodek pravilno registriran. Registracijo zaključka posebnega dogodka (npr. povratka po poslovnem izhodu) program prepozna samodejno.

V primeru beleženja posebnih dogodkov, kot so na primer poslovni, privatni ali izredni izhod, zaposleni pred registracijo pritisnejo vnaprej določeno funkcijsko tipko na kontrolerju. Registracijo zaključka posebnega dogodka (npr. povratka po poslovnem izhodu) program prepozna samodejno.

Podatki se na strežnik ali računalnik prenašajo, ko je vzpostavljena povezava med računalnikom in registratorjem, le-ta je lahko stalna ali pa samo občasna. Kadar povezava ni vzpostavljena, se zabeleženi podatki shranjujejo v interni spomin registratorja.

Program Codeks TA Kit omogoča vpisovanje kartic, vnos podatkov o zaposlenih, kreiranje urnikov, pregledovanje zabeleženih podatkov, korekcijo zapisov, pripravo izpisov po različnih kriterijih itd.