NAŠA PODPORA JE Z VAMI:

Vsak delovnik od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 16.00

Prenos programa za oddaljeno pomoč:

SERVIS STROJNE OPREME

V primeru, da boste strojno opremo poslali na servis, prosimo, izpolnite spodnji obrazec in ga priložite opremi:

Ročna aktivacija Codeks licenc

Varovanje osebnih podatkov

Garancijska izjava

Licenčna izjava


    Osebne podatke, ki ste jih podali v kontaktnem obrazcu, bomo uporabili zgolj za odgovor na vaše poslano vprašanje. Več o tem, kako uporabljamo in shranjujemo osebne podatke, ki so nam posredovani, si lahko preberete na strani Varovanje osebnih podatkov.

    Vzdrževalne pogodbe

    Zagotovite si upravljanje brez skrbi in nemoteno delovanje vašega sistema s sklenitvijo vzdrževalne pogodbe z našo službo za podporo strankam.
    Le-ta ne skrbi samo za nemoteno delovanje strojne in programske opreme, temveč nudi tudi pomoč skrbnikom, ki uporabljajo programsko opremo Codeks.

    za MALA podjetja

    Manjšim podjetjem nudimo standardne pakete vzdrževanja, ki lahko vključujejo:

    • od 4 do 12 ur pomoči z oddaljenim dostopom letno,
    • brezplačne posodobitve programske opreme za obdobje enega leta,
    • pomoč skrbnikom pri delu s programsko opremo za evidenco delovnega časa in kontrolo pristopa.
    za VEČJE sisteme

    Večjim uporabnikom nudimo standardne pakete vzdrževanja, ki lahko vključujejo:

    • prednostno obravnavo z dogovorjenim odzivnim časov,
    • 33 – 58 % nižjo urno postavko pomoči skrbnikom (odvisno od števila ur pomoči z oddaljenim dostopom),
    • brezplačne posodobitve programske opreme za obdobje enega leta,
    • storitve vzdrževanja strojne opreme, z vključenim popravilom pokvarjene strojne opreme ali zamenjavo,
    • preventivne preglede delovanja ter možnost optimizacije sistema,
    • vključene pavšalne stroške dogovorjenega števila prihodov na lokacijo naročnika.