NAŠA PODPORA JE Z VAMI:
Vsak delovnik od 8.00 do 12.00 in od 13.00 do 16.00
Prenos programa za oddaljeno pomoč:
SERVIS STROJNE OPREME
V primeru, da boste strojno opremo poslali na servis, prosimo, izpolnite spodnji obrazec in ga priložite opremi:
Ročna aktivacija Codeks licenc
Varovanje osebnih podatkov
Garancijska izjava
Licenčna izjava
Vzdrževalne pogodbe
Zagotovite si upravljanje brez skrbi in nemoteno delovanje vašega sistema s sklenitvijo vzdrževalne pogodbe z našo službo za podporo strankam.
Le-ta ne skrbi samo za nemoteno delovanje strojne in programske opreme, temveč nudi tudi pomoč skrbnikom, ki uporabljajo programsko opremo Codeks.
za MALA podjetja
Manjšim podjetjem nudimo standardne pakete vzdrževanja, ki lahko vključujejo:
- od 4 do 12 ur pomoči z oddaljenim dostopom letno,
- brezplačne posodobitve programske opreme za obdobje enega leta,
- pomoč skrbnikom pri delu s programsko opremo za evidenco delovnega časa in kontrolo pristopa.
za VEČJE sisteme
Večjim uporabnikom nudimo standardne pakete vzdrževanja, ki lahko vključujejo:
- prednostno obravnavo z dogovorjenim odzivnim časov,
- 33 – 58 % nižjo urno postavko pomoči skrbnikom (odvisno od števila ur pomoči z oddaljenim dostopom),
- brezplačne posodobitve programske opreme za obdobje enega leta,
- storitve vzdrževanja strojne opreme, z vključenim popravilom pokvarjene strojne opreme ali zamenjavo,
- preventivne preglede delovanja ter možnost optimizacije sistema,
- vključene pavšalne stroške dogovorjenega števila prihodov na lokacijo naročnika.
-
“Svetujemo in pripravimo najboljšo ponudbo, ki ponuja rešitve za vse vaše potrebe.”