Obrazec za podporo strankam

Pošljite nam sporočilo in naša ekipa bo nanj odgovorila v najkrajšem možnem času ter se po potrebi z vami tudi oddaljeno povezala.

Osebne podatke, ki ste jih podali v kontaktnem obrazcu, bomo uporabili samo za odgovor na vaše poslano vprašanje. Več o tem, kako uporabljamo in shranjujemo osebne podatke, ki so nam posredovani, si lahko preberete na strani Varovanje osebnih podatkov.

Naša ekipa

David Smolko

Nejc Starič

VZDRŽEVALNE POGODBE

Zagotovite si upravljanje brez skrbi in nemoteno delovanje vašega sistema s sklenitvijo vzdrževalne pogodbe z našo službo za podporo strankam.
Le-ta ne skrbi samo za nemoteno delovanje strojne in programske opreme, temveč nudi tudi pomoč skrbnikom, ki uporabljajo programsko opremo Codeks.

ZA MALA PODJETJA

Manjšim podjetjem nudimo standardne pakete vzdrževanja, ki lahko vključujejo:

  • od 4 do 12 ur pomoči z oddaljenim dostopom letno,
  • brezplačne posodobitve programske opreme za obdobje enega leta,
  • pomoč skrbnikom pri delu s programsko opremo za evidenco delovnega časa in kontrolo pristopa.
ZA VEČJE SISTEME

Večjim uporabnikom nudimo standardne pakete vzdrževanja, ki lahko vključujejo:

  • prednostno obravnavo z dogovorjenim odzivnim časov,
  • 33 – 58 % nižjo urno postavko pomoči skrbnikom (odvisno od števila ur pomoči z oddaljenim dostopom),
  • brezplačne posodobitve programske opreme za obdobje enega leta, v nadaljevanju pa do 20 % nižji stroški posodobitve programske opreme,
  • storitve vzdrževanja strojne opreme, z vključenim popravilom pokvarjene strojne opreme ali zamenjavo,
  • preventivne preglede delovanja ter možnost optimizacije sistema,
  • vključene pavšalne stroške dogovorjenega števila prihodov na lokacijo naročnika.