Če se vam ob prijavi v aplikacijo Codeks prikaže rdeča pasica z besedilom “Opozorilo! UpdatesLicenceExpiring – Licenca za nadgradnje bo potekla …”, to pomeni, da bo vaša obstoječa nameščena različica programske opreme Codeks delovala NEMOTENO in NEOMEJENO še naprej, vendar pa po tem datumu ne boste več mogli posodobiti vašega Codeks sistema na nove različice programske opreme.
Nova generacija programske opreme – novo licenciranje
V marcu 2018 smo na trg poslali novo generacijo programske opreme za registracijo delovnega časa (RDČ) in kontrolo pristopa (KP) Codeks V10. Poleg spremenjenega izgleda uporabniškega vmesnika, veliko dodatne funkcionalnosti in novih razširitvenih modulov je nova generacija programske opreme prinesla s sabo tudi spremenjeno politiko posodobitev (updateov) znotraj verzije, ki so bile do sedaj brezplačne, od marca 2019 pa so posodobitve sicer neobvezne, a plačljive.
Posodobitve Codeks programske opreme izdajamo povprečno dvakrat na mesec. Priporočamo redno posodabljanje na najnovejšo različico, saj si s tem zagotovite aktualne popravke in izboljšave delovanja programske opreme ter dostop do novih funkcionalnosti. Na obveščanje o novih izdajah programske opreme se lahko prijavite na tej povezavi.
Datum veljavnosti licence za posodobitve in različice programske opreme
Datum, do katerega ste upravičeni do posodobitev Codeks programske opreme, si lahko ogledate v Nadzorni plošči aplikacije Codeks ali pa v programu Codeks Service Manager. Določeno različico programske opreme lahko namestite, če je bila izdana v koledarskem mesecu, ko ste še imeli pravice do posodobitev (npr. upravičeni ste bili do 2. 5. 2021, različica pa je bili izdana 14. 5. 2021).
Za poenostavitev, imena različic Codeks programske opreme v imenu nosijo oznako meseca in leta izdaje. Tako boste lahko enostavno razbrali ali ste upravičeni do posodobitve svojega sistema Codeks z določeno različico programske opreme.
Pridobitev nove licence za posodobitve
Postopek pridobitve nove licence za posodobitve začnete tako, da v našo prodajno službo na naslov prodaja@jantar.si pošljete dokumenta Update request, ki ga izpišete v aplikaciji Codeks ali v programu Codeks Service Manager ter vsebuje podatke o vašem sistemu.
Update request PDF lahko pridobite na dva načina:
- preko administratorskega prijavnega načina – Zaženete Codeks in se prijavite kot administrator. V glavnem meniju izberete Nadzorna plošča in pritisnete gumb spodaj Natisni zahtevo za nadgradnjo. Izpisan PDF dokument nam posredujte na prodaja@jantar.si .
- preko računalnika oz. strežnika, na katerem je nameščen program Codeks – Zaženete program Codeks Service Manager, pritisnete gumb Licenses, označite polje Strinjam se z uporabo podatkov in pritisnete gumb Print upgrade request. Izpisan PDF dokument nam posredujte na prodaja@jantar.si .
Podrobnejša navodila za izvoz dokumenta najdete tukaj – opisana sta dva načina pod točko 2 (a ali b).
Po potrditvi naročila oz. plačilu ponudbe vam bomo na kontaktni elektronski naslov poslali novo licenčno kodo za posodobitve.
Za več informacij in informativno ponudbo za posodobitve nas kontaktirajte na prodaja@jantar.si ali telefonskih številkah 04 277 18 12 ali 04 277 18 09.